Funkar Feliway på kattungar?

MonteRose

Trådstartare
Ja, som rubriken säger

Funkar Feliway på ca 5 veckors kattungar.

Hemma har jag nu 3 småttingar som är otroligt skygga. Kan jag hjälpa dem med Feilway?
 
Sv: Funkar Feliway på kattungar?

Svårt att veta, men prova går ju. Det lär inte skada dem.
 
Sv: Funkar Feliway på kattungar?

Nu blev det inte av igår att jag köpte Feliway och mina behållare är helt tomma.

I går fick jag i alla fall se en liiiten, liiiiten nos visa sig under byrån så de kanske vågar sig fram snart. Tyvärr har jag bara sett två av dem de senaste dagarna men med tanke på hur många kisseklumpar det är i lådan så måste de komma från alla tre.

Ska jag låta nån av mina egna katter komma in och låta träffa dem?
Kan den store göra dem illa?
 
Sv: Funkar Feliway på kattungar?

Jag skulle nog inte rekommendera att du bara släpper ihop dem, sätt gärna ett galler emellan de vuxna katterna och kattungarna. Kattungarna kan bli ännu mer rädda av främmande katter, men det är såklart bra om de så småningom umgås med dem och får "fosterföräldrar".
 

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 973
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 249
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 687
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp