Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu blev det inte av igår att jag köpte Feliway och mina behållare är helt tomma.
I går fick jag i alla fall se en liiiten, liiiiten nos visa sig under byrån så de kanske vågar sig fram snart. Tyvärr har jag bara sett två av dem de senaste dagarna men med tanke på hur många kisseklumpar det är i lådan så måste de komma från alla tre.
Ska jag låta nån av mina egna katter komma in och låta träffa dem?
Kan den store göra dem illa?
Jag skulle nog inte rekommendera att du bara släpper ihop dem, sätt gärna ett galler emellan de vuxna katterna och kattungarna. Kattungarna kan bli ännu mer rädda av främmande katter, men det är såklart bra om de så småningom umgås med dem och får "fosterföräldrar".
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Kropp & Själ Sånt är så himla surt, hoppas de får ordning på skickandet kvickt nu! Jag råkade ut för samma grej för jättelänge sen, gick tre månader...
Trädgård & Växter Rotogräs överlever ju gärna och tittar upp ändå efter ett tag. Och sprider lupinen sin skit upp till odlingarna blir det fel näring för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.