Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sebastian hade inget babygym, däremot en babysitter från Fisher-Price med en lekbåge som spelar musik, eller ljud från vågor/liknande, samt några saker hängandes från bågen. Rör man på dom figurerna så börjar den att spela musik och blinka lite svagt.. Den vibrerar också, det älskade han!
Nu, som 1 åring, så älskar han allt som gör mycket ljud kan jag lova
Ja, det brukar finnas massor att köpa begagnat! Jag hade tänkt att sälja vårt, både babysitter, gåstol och allt sånt som han växt ifrån. Men nu ska en kompis till pappan ha barn, så då skulle dom få alltihopa. Synd, annars hade du kunnat få Sebbes urväxta leksaker
Mina ungar älskade "gymen"!
Köp ett begagnat och försök hitta ett som
1) inte välter
2) har mång roliga saker att utforska så barnet inte växer ur det så fort
KL
Allmänt tips: fall inte för det dyraste, senaste, sötaste etc när det gäller bebisgrejer i allmänhet. Bebisar struntar i färger etc, de är inte i behov av toppskicket av allt och senaste mode.
Blir tokig ibland när jag ser hur lurade vi föräldrar är i att redan för spädisar följa ett visst mode, köpa dyra märkeskläder, etc etc. Helt vansinnigt och rakt i händerna på kommersen.
Fast bara för ett babygym inte har så många saker så är det ju inget som säjer att man själv kan hänga dit det man vill.
Ang kläder o dyl. Jag har köpt begagnat på Tradera (stora klädpaket för nästan inga pengar alls) och sen har jag fått resten. Skulle aldrig falla mig in att köpa splitternya kläder till en som växer ur dom på knappt 2 månader eller snabbare. Babykläder slits ju ytterst sällan eftersom dom knappt hinner använda dom första tiden. Jag kör på begagnat och tänker nog göra det en lååång tid framöver. Enda jag inte köper begagnat är skor, men det dröjer ju ett tag tills den behöve det.
Han har dock det mesta av det "senaste" i leksakernas värld, eftersom alla överöser honom med presenter konstant.