Funderingar kring saker & ting :)

M

More_Champagne

I Januari var min mens sen så efter 3 dagar tog jag ett digitalt gravtest som visade "Gravid 1-2 veckor" men efter 2 dagar kom min mens och samma visa i Februari men förflyttad 4 dagar efter senaste och samma nu i mars men 10 dagar sen. Haft mörka & ljusa blödningar rejäla med som levrat i. Under februari & mars har jag haft "ont" under mens perioden som varat i 5 dagar.

Imorse tog jag ett nytt (alltså efter mens) digitalt test och där står det "Gravid 2-3 veckor".

Kan man vara gravid men ändå ha sån rejäl menstruation?

Min förra graviditet så gick mensen bort "direkt".

Mvh M_C.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 992
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
708
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka