Görel
Moderator
Jag såg Frans Andreo II på hingstvisning härom dagen och blev mycket förtjust i det jag såg, särskilt i hans anlag för samling.
http://blup.se/horses/224844
http://blup.se/horses/224844
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Skugga
Följer du den HÄR länken kan du se Vilancio och Deodoro samtidigt under andra gångartsbedömningen från bruksprovet. Bläddra fram till 47 minuter så är de inne inom några sekunder. Så kan du ju jämföra själv och se vad du tycker Jag tycker Vilancio är riktigt fin, nästan så att jag ångrar att jag bestämt mig för Temptation.... Några av Vilancio's längningar ser också lovande ut tycker jag. Deodoro är fin men jag tycker han är för liten.
Förstår hur du känner , tänkte ta rubin på två av mina ston ... Nu e jag helt vilsen och suget har också försvunnit lite ... Tror Dock du vågar med Frans .. Mitt fux sto med sandro hit i stammen var fantastisk på ALLA vis !Sån är planen just nu. Håller på och sörjer färdigt att jag inte får någon egen Rubinunge men jag var lite beredd på att han hade gjort sin sista säsong i aveln. Jag ska bara komma över spärren att blanda Sandro Hit med Ceylon. Har sett en på treårstest för flera år sen som var farlig för domare och funktionärer
Vad vet ni om Balou (Balou du roet-Landcapitol) och Quin I (Verdi-Corrado I), bägge finns via Hästak.
Vilken hingst ser/låter mest intressant ut? ngn som sett dom i verkligheten?
Även intresserad av Coventry (Connor-Contender).....
De 3 står på min lista, men vill gärna höra vad ni andra tycker om dom. Stoet är ett halvblod, långlinjerat med fullblodsmamma,underbart psyke,bra hopp ,inte så mkt gång men vägvinnande.
Jag har bestämt att jag ska betäcka mitt ena sto i år men funderar även på att betäcka det andra. Hon heter Akvarell och är e Pablo,ue Eighty Eight keys xx. Jag söker en gångartshingst med lite eller inget fullblod, hög ridbarhet och stabilt psyke. Någon som har några förslag?
Jag har fastnat för All at once. Kan han vara lämplig?
Börja känna lilla paniken! Har inte valt hingst! Antingen så känns det så jobbigt eller så tycker jag inte att de passar in på mitt sto eller min avelsfilosofi. Vet inte vad jag ska ta mig till. Funderar ibland på att strunta i att betäcka i år. Men vill ju gärna.. valet är bara svårt..
Jag trodde att jag hade hittat någon, men såg att det skulle bli en lång och jobbig process. Har för närvarande varken tiden eller energi till det. Även kostnaderna hade sprungit iväg. Så valde bort honom ganska snabbt, dessutom FAI.Väljer du mellan hingstar eller känns det inte som du hittat någon som känns riktigt bra?