Alexandra_W
Trådstartare
Lyckats prata med mamma. Han HAR visat samma tendenser där. Sitta/gå och vråla för att få uppmärksamhet på nätterna. Jag har tolkat henne som för att gå ut, men det har tydligen även varit osorterat vrål för att "få saker på sitt vis". Och trots att han där fått komma upp i säng mm. Men han har velat få uppmärksamhet osv. Mamma har slängt ut honom då, fast han inte velat. Då har han kunnat sitta ute och vråla.
Inte alls alla nätter. Vissa har han valt att sova ute, andra velat komma ut, vissa velat vara inne och sovit lugnt och vissa valt att vara inne men vrålat på samma vis.
Skit också... Hon har ju berättar att han skrikit och velat ut, samt skrikit och åkt ut men jag har inte fattat det var två olika scenarion.
Inte alls alla nätter. Vissa har han valt att sova ute, andra velat komma ut, vissa velat vara inne och sovit lugnt och vissa valt att vara inne men vrålat på samma vis.
Skit också... Hon har ju berättar att han skrikit och velat ut, samt skrikit och åkt ut men jag har inte fattat det var två olika scenarion.