R

Razor

min hund är juh alltid så glad så fort he kommer nån, men då idag när jag var hos en polare så kom en gubbe förbi och inte vart vi nå glad inte.. började morra o skälla, skulle inte fram o hälsa, gubben tog t.o.m fram lite godis för o locka på henne.. men nej nej.han var juh ganska lång kanske de var därför men jag har en kompis som är lång o gode kraftig och där är det inga problem. antar att hon kände att han var lite korkad....

Sv: Funderar!

Allt har med signaler o göra han kanske var dominant i sitt sätt o vara eller bettede sig annorlunda , finns ju 1000 sätt hur en hund kan uppfatta folk hot fulla.

hur gammal är hunden?

Dåså då är det i sin ordning, finns ju en tid som vad som helst är äckligt.

Min gilla inte folk med rullstol eller barnvagnar, rullatorer ja allt som skiljer sig från mängden var otäcka.

sen när han väl titta ner i en barnvag då vart ögonen stora som fotbollar o slickig så då var det lungt me de.

hehe okej, bara lustigt att hon gör så just mot han och ingen annan. men men man kan it gill alla :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 775
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar