M
medik_ox
hejsan, jag har suttit och tittar efter fullblodhingstar till mitt sto efter lane court. jag har funderingar på Local Hero e. DIAGHLYPHARD
vad tror ni???
vad tror ni???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hejsan, jag har suttit och tittar efter fullblodhingstar till mitt sto efter lane court. jag har funderingar på Local Hero e. DIAGHLYPHARD
vad tror ni???
vad tror ni???
Jag tycker nog du ska ta något i stil med Prince Firebird.
Exporterad till Polen.
Vad vet du om Local Hero är "dålig häst" Han råkar vara både trevlig och snygg att titta på. Han har gjort rätt många starter, vunnit relativt mycket pengar ( 1,3 milj ) svenska mått mätt iallafall. Dessutom är han hel fortfarande.Vad ska du ha avkomman till? Vad har ditt sto gjort och vad har hon för släktingar? Svårt att säga något baserat på en morfarshingst som varit död i många år och som själv inte var någon jätteförvärvare. Det var inte så många ston efter honom - som jag minns - som jag skulle bry mig om att betäcka.........
Rent generellt kan jag säga att om du ska sälja ska du välja en beprövad hingst, det är alltid lättare att sälja sådana avkommor.
Ska du behålla själv tycker jag inte att du ska välja en Diaghlyphardhingst om du inte själv har gedigen erfarenhet och faciliteter att träna unghästar eller har råd att sätta avkomman i proffsträning.
Ledsen att vara en glädjedödare men det är bättre att du tänker efter först. Innan du gjort av med en massa pengar, dåliga hästar kostar minst lika mycket i drift som dom bra....
Lycka till!