Fullblod från banan

Mish

Trådstartare
hejsan
vet inte vart jag ska sätta denna tråd.
Men tänkte att jag kunde höra med er om ni vet var man kan köpa fullblod direkt från banan, alltså sådana som inte passar där utan vill bli ridhästar?

Om ni vet något sådant kna ni kanske Pm?
antar att man inte får skriva det här.

Tack

Sv: Fullblod från banan

hejsan
vet inte vart jag ska sätta denna tråd.
Men tänkte att jag kunde höra med er om ni vet var man kan köpa fullblod direkt från banan, alltså sådana som inte passar där utan vill bli ridhästar?

Om ni vet något sådant kna ni kanske Pm?
antar att man inte får skriva det här.

Tack

Vill veta samma sak. Finns det inte någon försäljningssite?

Hälsning Maja

Sv: Fullblod från banan

http://www.tabygalopp.se/
längst ner på sidan finns salubörsen
Tips också att leta upp alla tränare på sidan och ringa var och en. Sen finns flera på forumet som är på Täby och säkert kommer att svara.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 592
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 445
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 311
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat