fulländad flock !

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lollepoppii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 685
L

lollepoppii

ja å min sambo ha nu haft 2 hundar i ca 8 månader, för 4 veckor sedan ringde djurskyddet å behövde akut hem till en vacker liten tös på 6 månader, jag tog hem henne till oss. de vi börja märka är en stor förändring bland våran " flock" helt plötsligt föll bara bitarna på plats här hemme då vi haft lite knöligt med en del saker, så ja bjöd hem min hundpsykolog, hon tyckte de va fränt , att de verkligen blir en flock med 3 hundar. min äldsa hund ha som alltid vart bra men då våran lite yngre tik vart en helt annan hund ( som är mycke possitivt) de är precis som att de helt plöstligt fick veta sin plats i flocken, å den lille är som lugnet själv. är de nån som vart med om liknande?

så nu ha ja å min sambo bestämt att vi ska behålla den lilla :D så nu ha vi en bunt med blandrashundar *skratt* men roligt äre !

å GOD JUL PÅ ER ! =)

Sv: fulländad flock !

måsta bara skriva till dig läste ditt inlägg jätte häftigt med din flock , god jul önskar jag er alla

Liknande trådar

Relationer Igår fick jag nog av en sk. arbetskollega. Eller ja kanske nt kollega helt, men han är en anställd från ett annat företag som jag och...
Svar
1
· Visningar
1 085
M
Övr. Hund Är det någon här dom har erfarenhet av osäka hundar i barnfamiljer ? Vi är en familj på 2 vuxna och 2 barn. Vi har en liten (storlek...
Svar
2
· Visningar
2 036
Senast: koftena
·
Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort: För drygt ett år sen tog jag och min sambo hand om en liten chihuahua-tik som då var två år... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 779
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt... 2
Svar
22
· Visningar
4 083
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka