full fart i stallet 2

Spirit

Trådstartare
Hur har dom tänkt att man skall klara dressyen i det spelet???? :confused:

Jag sitter hemma med öroninflammation & har rotat fram mina gamla pollux spel, har nu suttit & spelat i 3 dagar & har bara dressyren kvar att klara. Jag rider så fort jag kan välter inga koner, har lyckats få 4999 poäng & 5000 poäng men har ännu inte fått tummen upp?

Mitt i alltet så trillade min häst`s tränigskapacitet ned till hälften?? Alla värdena var ju på topp??

Snälla hjälp mig innan jag får ett mindre anfall.

26 år gammal & spelar barnspel :rofl: :rofl: :p

Sv: full fart i stallet 2

Hahahahaa sopa. Jag vinner alltid på det där spelet. Tråkigt ju :p
Jag brukar bara galoppera runt i dressyren så jag blir utesluten och sen kör jag de 2 andra delarna och vinner ;)

ha ha ha men jag måste klara kvalet för att kunna ställa upp den förbaskade fälttävlan som alla figererna tjatar om, inte nog med det jag skall hinna tjäna pengar & leta upp dom andras bortslarvade saker samt svara på korkade frågor.

Var barmhärtig!! Jag är ju sjuk!!

Ps. hur klarar man kvalet i dressyren??? :angel:

haha vart får man tag på ett sånt spel?

Jag vet tyvärr inte!:cry: Försök rida bättre och få typ 5003 och sen igen kör du igen så får du kanske 5007 men det kanske inte går har inte sånt spel:o Inte för att jag tycker det låter tråkigt men vi har inte fått första Full fart i stallet att funka!
MVH Fredrika!

ska prova rida långsammare. Trodde att man skulle rida fort eftersom varje delmoment går på tid. Klarar dom på under en minut vardera.

Sitter med tungan i mungipan & ligger ned i soffan när jag tar kurvorna :rofl:

Har du problem med fodringarna?
Du kan få en länk av mig som får det att fungera. Pm:a isåfall.

Liknande trådar

E
Fritid Hej! Har hittat ett gammalt spel jag har suttit och spelat i några dagar nu :angel: Full fart i stallet2 Det jag undrar är hur man...
Svar
1
· Visningar
1 112
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10