Fulaste paden - snyggaste paden?

alazzi

Trådstartare
Fulaste är lätt. USA flaggan...

Ballaste tycker jag att kossemönstret är.

Snyggast tycker jag att en enfärgad pad med lite läderdekor är.

Sv: Fulaste paden - snyggaste paden?

Håller med.. men jag skulle ända inte vilja sätta kossemönster på min häst (dvs. om jag hade någon just nu ;) )

Hade en ljusbeige mockapad med fårskinn under förut.. den var perfekt :)

Tilly skrev:
Håller med.. men jag skulle ända inte vilja sätta kossemönster på min häst (dvs. om jag hade någon just nu ;) )

Hade en ljusbeige mockapad med fårskinn under förut.. den var perfekt :)

Själv tycker jag att fårskinnet under är en väldigt opraktisk lösning.. du trivdes med det?

Du ska få tillbaka din kossemönstrade i maj när vi ses! Jag har inte använt den och kommer inte att göra det! :angel: :devil: :)

twinstar skrev:
Du ska få tillbaka din kossemönstrade i maj när vi ses! Jag har inte använt den och kommer inte att göra det! :angel: :devil: :)

Alazzi som är sååå söt i den :D

Jag tycker dom nya paddarna som påminner om orientaliska mattor eller sk. kelim mönster tror jag det heter, är vrålsnygga.

Ofta är det ett samspel mellan hästens färg, ryttarens klädsel som gör om det är snyggt eller ej. :d

Jag tycker att det har varit mycket kontraster tidigare men nu försöker man få en harmoni, du har tex en brun/beige pad på en palomino eller en grå/vit pad på en grå häst osv. Personligen föredrar jag det. :banana:

Monke :)

pad247.jpg

Southwestmönster om färgerna är rätt är snyggt.

Den padden är ganska ok till träning meninte till show tycker jag, jag skall göra ett ryck och se om jag kan hitta bil på sådan paddar jag menar.

Dom är som mattor eller som vanliga vävda paddar alltså mer sladdriga om man får säga så. :angel:

Det låter väl jättesnyggt :o
Återkommer med bild om jag kan hitta någon.

Monke :)

Jag gillar antingen enfärgade i en passande färg eller en filt som jag har som har blå botten och svart mönster.

Det var den enda bilden som jag kunde hitta snabbt.

Till tävling är det en annan sak. Jag skrev bara vad som jag tyckte var snyggt

;)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag beställde tyg till nya köksgardiner. Det smalrandiga. I samma serie fanns flera olika, så jag tänkte man kunde ha lite annat på...
Svar
19
· Visningar
455
Senast: tictacs
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka