Fulaste hunden utsedd

Sv: Fulaste hunden utsedd

Ja, uppfödaren till den hunden har väl sagt upp kontakten med dem får man hoppas. För hennes kennels skull. :angel: :angel:

Men jag tycker han var fulsöt. Värre var det med "nykomlingen". Den var riktigt ful.
 
Sv: Fulaste hunden utsedd

Hahahahaha...
Kollegorna kollade chockat på mig när jag brast i assgarv..
Men tur är väl att hundar inte är lika utseende fixerade som vi är!!
 
Sv: Fulaste hunden utsedd

*kl*
Var det inte någon artikel om den där lilla vovven tidigare i vintras??? Stackarn så ful han är då :rofl:
 
Sv: Fulaste hunden utsedd

Tror att den hunden hette Sam, men såg typ lika dan ut fast värre. han hade starr o skit. honom var det bara synd om.. Tror att han är död nu.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
32
· Visningar
1 393
Senast: Roheryn
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp