Nu måste jag Ohyggligt nyfiken på se bilden på kassaskåpen.
Jag med och bildgoogling gav inget resultat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu måste jag Ohyggligt nyfiken på se bilden på kassaskåpen.
Jag har döljt min ena italiensk kusin, hen lägger upp saker jag inte är ett dugg intresserad av men vill fortfarande vara vän med henom, av flera anledningarHänder det ofta? Och när det händer, varför har du den personen kvar som vän alls då?
För att man råkar vara med i samma föreningar, skolarbeten och annat där kommunikation sköts via fb. Så man slipper se deras feed men ändå planera events och annat.
Jag har döljt min ena italiensk kusin, hen lägger upp saker jag inte är ett dugg intresserad av men vill fortfarande vara vän med henom, av flera anledningar
Det där var ju ruskigt kul till skillnad från mycket annat. Jag gillar ordvitsar.Googlade safe sex och fick detta:
Alltså jag har mest personer jag känner IRL men även en del andra, dom som postar sådant jag gillar döljer jag givetvis inte.Facebooks grundprincip är spridning, man kan ha väldigt mycket gemensamt på facebook utan att för den delen vara vänner? Jag kan väl tycka att folk ibland klagar på folks vanor på facebook och när man frågar vem det är de pratar om så har är det inte sällan de svarar 'äh, en gammal klasskamrat som jag kände för 35 år sedan', eller 'en gammal farmvillegranne' - eller 'det är hustruns kusinbryllings barns farsa' - liksom, wuuut?
Jag är vän med en hel del människor jag aldrig träffat (en handfull bukefalister exempelvis) som jag nog inte har speciellt mycket gemensamt med alls förutom buke, men de har fått stanna min facebooksfär för att jag tycker de är intressanta att följa (jag älskar när folk reser, och dokumenterar sin resa på facebook, det är en free trip för mig! Och jag älskar när de är duktiga fotografer och tar fina bilder, skitsamma om det är på barn eller barnbarn, skillful foto är en god anledning att vara vän med i min värld.) Hamnar de då trams däremellan må det vara hänt. Och de har ju valt att ha mig kvar som vän! Om de döljer mig vet jag ju inte, det vore kanske intressant att veta? Eftersom jag inte har delningstumme så kanske jag inte stör folk så mycket att jag hamnar i skammens döljfeed?
Jag har dolt min syster. Hon lägger nog ut spelposter och bildcitat och memes så jag blir tossig. Eftersom hon är angiven som familj så hamnar hon per automatik i en egen lista som facebook har med som default som heter just 'familj' och vill jag se vad hon postar så finns hon där.
JA, om den lagts upp av nån annan, men när den kom från honom, ja då tänkte jag att nu jävlar har det slagit slint på riktigt i skallen, speciellt när han la till kommentar som "hehehe, det skulle man ju testa".Det där var ju ruskigt kul till skillnad från mycket annat. Jag gillar ordvitsar.
Jag tror jag måste kräkas...Den här dök upp idag! Kedjebrevsvarianten:
Låter ju som ett skämt!Den här dök upp idag! Kedjebrevsvarianten:
Dela, dela, dela!Nej vi ska alla få en välsignelse från vår ängel!
Den här dök upp idag! Kedjebrevsvarianten:
Please put this on your status if you know someone (or are related to someone) who has been eaten by dragons. My wish for 2010 is that people will understand that being eaten by dragons is not something to be ashamed of. Dragons are nearly unstoppable & are truly terrifying. 93% won't copy and paste this. They have probably been eaten by dragons.
Nåt sånt kan jag tänka mig att dela vidare. Det är mycket viktigt att informera folk om risker och fördelar med drakar, trots allt. De är ett verkligt dilemmaMen alltså, ibland har ju folk en ursäkt att inte dela: