Du menar att du inte känner ett leende på läpparna när du läser det där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det var lite fint skrivet...
Jag känner ett behov av att banka huvudet i väggen.
För övrigt misstänker jag att Trott är min okända spökskrivare.
Det allra bästa du kan göra med någon annans konto är att byta deras födelsedag.
Folk gratulerar så att det står härliga till, det blir ett fasligt plingande i telefonen och inte en chans att kunna förklara eller avstyra
Dyslektiker?Nu hittar jag inte bild på detta, men när en text skrivs utan vokaler, uppochner, spegelvänt eller what the fucking ever och det står "endast 2% är smarta nog läsa denna text, dela om du tillhör de smarta"
Vem kan inte läsa det lixom???
Jag är dyslektiker...Dyslektiker?
Ok, men jag tror nog att det finns många som kan ha problem med att läsa det utan att för den skull vara korkade.Jag är dyslektiker...
Exakt! Därför är dessa bilder ännu mer puckade.Ok, men jag tror nog att det finns många som kan ha problem med att läsa det utan att för den skull vara korkade.
Nu hittar jag inte bild på detta, men när en text skrivs utan vokaler, uppochner, spegelvänt eller what the fucking ever och det står "endast 2% är smarta nog läsa denna text, dela om du tillhör de smarta"
Vem kan inte läsa det lixom???
Idag hittar jag, i en begränsad lista denna bild:
Och här blir jag riktigt förbannad! Människan som länkat in denna är en smart människa som jag trodde så mycket mer om.
Det blev jätteobekvämt efter att jag kommenterat och länkat till läkare utan gränsers sida med olika betalningsmetoder.Bekvämt sätt att bidra lite till att lösa världssvälten medan man facebookar...