Fubbiga långivare

landsbygdsbo

Trådstartare
Varoufakis , den Grekiske finansministern anser uppenbarligen att det är långivarnas skyldighet att hålla Grekland med pengar.

Långivarna håller tydligen inte med.

Ska bli intressant hur det hela löser sig.

Och om ryssarna med sin allt svagare ekonomi ska ta axla det ekonomiska ansvaret istället (tror knappast det)

Kamrat Putin är rätt intresserad av Grekland. Genom att erbjuda Grekland ekonomiskt bistånd skulle han kunna komma med motkrav om allt från militärbaser till inflytande i EU....

Kamrat Putin är rätt intresserad av Grekland. Genom att erbjuda Grekland ekonomiskt bistånd skulle han kunna komma med motkrav om allt från militärbaser till inflytande i EU....
Om Putin ger Grekland ekonomiskt bistånd så lär det bli efter ett ev grexit. Och då kan ju inte Grekland erbjuda ngt inflytande där.
Och baser i Grekland? Ja, jo efter Greklands utträde ur NATO så lär det ju vara ett alternativ. Men Putin måste ju ordna en värdebeständig egen valuta först.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: Wingates
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 115
Senast: Sasse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat