ft tävling

J

jagvillvaraifred

Min ponny har varit skadad sen 3 dagar innan vår första fttävling i maj.. sedan dess har jag missat varenda fttävling jag skulle startat.

Nu undrar jag ifall ni vet ngn tävling som hålls i slutet på september, eller under oktober som har debutant för ponny?

Har letat i många distrikts hemsidor men inte hittat ngn.

Jag bor i Malmö och vi kan åka en ganska bra bit..

Tack på förhand

(jag hoppas de e OK att starta en sådan tråd)

Sv: ft tävling

Jag tror att ljuslingsbacken ska ha en tävling den 29/9 ... ;) Jag ska kanske dit då .. Hade inte Örebro någon i oktober tror jag .. :p Men hur lågnt vill du åka?

kolla tävlingsterminen på ridsport.se Där finns alla tävlingar i hela landet

varse ;) Har du hittat någon tävling? :idea: (minus lampan)

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
Äldre I juli ska min man och jag åka två veckor till USA. I fjol i maj sålde jag nämligen en häst till Florida och hon ska nu tävla med nya...
Svar
11
· Visningar
1 662
Senast: tjenixen
·
Tävling Jag har lusläst alla trådar om vuxna ryttare på ponnyer nu, men jag hittar inte svaret jag söker. Jag hoppas någon kan hjälpa mig såhär...
Svar
4
· Visningar
4 328
Senast: Springsteen
·
J
Fälttävlan är fälttävlan ngt för mej? Javisst! eller är vi för klena för det? tog ft-kortet oktober 2006. båda jag och ponnyn var i toppform...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: jagvillvaraifred
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka