Frysmärkning i Örebro

Sv: Frysmärkning i Örebro

Förmodligen i början av april. De har inte gjort klart reserutten riktigt än (det är därför man inte har fått besked än).

Jag undrar när man får veta när de kommer hit. Vi har inte ens fått något skriftligt besked än. De brukar ju vara rätt tidiga med att skicka ut det.

Nej, jag har inte fått nåt datum heller.

Jag ska ju ta hem min efter frysmärkningen så det kan ju vara lite intressant...

Kl

Indyhope och Giffan.
Ni två är ju inte så långt från vårat distrikt..
Frysmärkarna borde vara på g till er.
Vore jag ni så skulle jag nog allt ta och kolla med STC.

AM

Jag ska ringa dem i morgon måndag. Tycker det är konstigt att man inget fått höra, även om de kommer sent så brukar man få veta tidigt.

Jag har ringt. Men de sa bara att färdrutten inte är bestämd än, men att det troligtvis blir i början av april.

Jag fick nyss reda på att vår blir frysmärkt den 21:a mars så snart är hon hemma... :)

Kl

Vi frysmärkte alla igår...
Och då menar jag ALLA...:devil: :angel: ;)

Halvblodsföl e. Landor S.

cammilasfrys.jpg

AM

Hmmm....
Modern variant av chipsmärkning på halvblod.

Du måste ju hålla med om att det är snyggt. :devil:

Vi valde den man-fria sidan så att det skulle synas bättre..hehe.

Ägaren höll på att få slag innan hon förstod att vi skämtade..
Tänk vad en rakapparat och vit penna kan greja till det..:D

Något att lägga ut på dressyrforumet kanske??

Eller nä...skickar det till gnägg så får vi se...:angel: :idea:

AM

Haha, Naffa! Den var riktigt bra! :rofl: :rofl: :rofl:

Giffan - har du ringt STC?? Har du hört något?? :confused: :crazy: *börjar bli orolig*

Nej jag har inte ringt... men man måste nog göra det snart....
Sambon säger bara att jag är larvig (det är bara min som ska märkas)
"han kommer ju iaf bara bli ridhäst...." å de kommer höra av sig, det gör de alltid.
Men jag har aldrig varit med om att få höra så sent, brukar ju vara klart i Januari nästan ju...

Jaaa... det är ju snart april. Och jag är nervös (men jag är lite fjompig). ;) Kan du inte ringa du med Giffan? Jag ringde ju för ett par veckor sedan, men jag fick inget vettigt svar.

Det är jag som planerar frysmärkningen i örebro, och fick den klar förra veckan.
Det blir veckan före och efter påsk.
Pm.a mig om ni vill veta redan nu när er häst ska frysmärkas. Antar att ni får kallelsen vilken dag som helst.

Jag har haft hand om detta ganska många år nu, och det tidigaste vi haft det här i örebro är i mitte-slutet på mars. April är inte alls ovanligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 069
Senast: Fille
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Unafraid
·
Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 845
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ska röja lite idag, i morgon och på onsdag, så får städtjejen trolla på torsdag... Varit en sväng förbi rehab och testat en "moto...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka