Frusen vovve

tott

Trådstartare
Hej

Har en gammal hund som nuförtiden är ganska känslig för kyla. I synnerhet då hon är våt (efter regnpromenix) ligger hon och skakar. Finns det någonting man kan göra för att öka ämnesomsättningen eller nåt?

Nu ligger hon och mojsar med mattes avdankade tröja på :love:

Sv: Frusen vovve

Använd täcke då det är nederbörd så hon slipper bli våt, rör man sig hela tiden så behövs inget tjock täcke oftast.

Jag säger som Calazirya, använd ett täcke eller annat så att hon inte blir blöt eller frusen.
Prevention is better than cure!

Slipper hon bli blöt så räcker oftast det..

Prova så, räcker inte det får man gå vidare då !

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Kan börja med att säga att jag är ingen hundmänniska. Hälsar dock gärna på väluppfostrade hundar på mina villkor dvs jag själv vill och...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 657
Senast: cello
·
Övr. Hund Hej bukes samlade hundexpertis! Vill börja med en bedjan: Det här är något som är skitjobbigt för mig och jag känner mig som en usel...
Svar
3
· Visningar
2 153
Senast: vallhund
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka