Jag tycker det är spännande att många av de som väljer att inte skaffa barn förklarar hur jobbiga, äckliga och högljudda barn är. Jag ser det inte i en "frivilliga singlar" där det skulle förklarats hur jobbiga partners är och hur mycket tid det tar att ha en partner. Räcker det inte att bara inte vilja ha barn? Måste de vara horribla för att man inte ska vilja ha dem?
Jag tycker att både sambo och barn kan vara horribla
Men allvarligt, nej. Jag tycker inte barn är så jobbiga. Dock har jag svårt med kletigheten. Varför är alla barn typ 2 år så himla kletiga jämt?
Har varit barnvakt och vi tvättade händerna mycket och sen 2 minuter senare så är det keltigt igen
Jag uppskattar barn i väldigt små doser.
Barn intresserar mig icke, se en bebis ute på stan, jahapp en bebis hoppas den håller tyst.
Se en valp ute på stan: Men guuuud vad söööööt
Jag tycker absolut att barn är ett intresse, precis som allt annat i världen. Vissa blir äcklade av barn, vissa likgiltiga och vissa älskar dom. För mig är det absolut ett intresse att fixa med barn, kläder, vagn, lekar osv.
Fixa med hus, trädgård, inredning, djur, ridning, mode listan går att göras lång på andra intressen.
Om jag säger att jag avskyr trädgårds arbete får man aldrig tillsvar att du ändrar dig nog om ett par år.