Frivilligt barnlös/fri

Jamän eller hur! :D
Jag bröt också mot åldersnormen och var 39 och 42.
Tror min mamma tjatade och kommenterade i tio år minst och ännu mer för barn nr 2. Kan tillägga att hon inte är det minsta intresserad av något av sina (6) barnbarn men att hon har tjatat på oss allihopa om att skaffa barn. :banghead:

Annars har jag ju följt normen duktigt minus vovven då. ;)
Tack o lov har mina föräldrar faktiskt ALDRIG tjatat om barnbarn. Utom farsan som EN gång fick nåt ryck o talade om att han ville ha barnbarn. När jag var kring 33 o singel...:p:crazy:

Tack o lov har mina föräldrar faktiskt ALDRIG tjatat om barnbarn. Utom farsan som EN gång fick nåt ryck o talade om att han ville ha barnbarn. När jag var kring 33 o singel...:p:crazy:
Min mamma har aldrig sagt något heller. Farsan har inte haft mycket med mitt barn att göra men det där med att vara morfar var liksom ändå en stor grej i livet... Han snackade mycket om "arvet "....

Min mamma har aldrig sagt något heller. Farsan har inte haft mycket med mitt barn att göra men det där med att vara morfar var liksom ändå en stor grej i livet... Han snackade mycket om "arvet "....
Ja herregud, arvet... Det är nog tackolov förverkat av min mor o far den dagen de dör. Eller han kanske menar det biologiska eller släktnamnet.

Ja herregud, arvet... Det är nog tackolov förverkat av min mor o far den dagen de dör. Eller han kanske menar det biologiska eller släktnamnet.
Det var hela hemmanet... Det som farfars far byggde på 1800 frös ihjäl. Just det var viktigt. Ja och släktledet. Var bara jag som kunde få det att leva vidare.
Han hade det gammaldags tänket och det gjorde väl att han nöjt kunde känna att han gjort sin del. Förvaltat arvet och skaffat arvingar....

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka