Frisky Frazer

Netted

Trådstartare
antalet avkommor till honom som jag träffat kan räknas på en hand, dock har jag uppfattat många som "virriga" i huvudet.
vad tycker ni? hur var han själv? jag tyckte om denne häst mycket när han tävlade, men jag har för mig att han var lite knepig?

Sv: Frisky Frazer

hur hästen var själv vet jag inte.. men avkommorna jag har träffat är iaf väldigt virriga och ser ut som åsnor :p dvs inte en av mina favorithingstar ;)

du menar såhär? ;)

49279_1195252757.jpg

haha, nej men han är fin den här. fint uttryck, en aning högställd, proportionerligt byggd!
fast virrig i huvudet.

28658_1195252627.jpg

Nu har jag bara sett en på banan, en danskfödd märr, uppträdde väldigt trevligt och hade ett trevligt rörelsemönster!

ImReadyWill.jpg

exporterad till finland förra året

har en Hingst i stallet efter hingsten, Skygg och lite halv stirrig. Men otroligt snäll. har inte så mycket erfarenhet utav denna hingst men av denna avkomma så är han lite halvstirrig..

har haft med en å göra - å hon va inte riktigt frisk i knoppen! :D hon la sig varje sång hon selades på, hon e 5. :o så jävla lat - de va garanterat av lathet som hon la sig, för å slippa. sen ute när man körde henne så va hon så jävla skvättig ena sekunden å andra sekunden fick du veva ihjäl dig för att få henne frammåt.
hmm.. nja ingen som lämnat nåt bra intryck på mig iafl! :D

Han var något av det snällaste och trevligaste i hästväg man kunde träffa:d
Verkar som han inte präglar sin avkommor så värst mycket, då många verkar vara lite speciella:angel:
Steen Juul verkar ha väldigt bra hand med avkommorna;)

har haft med en å göra - å hon va inte riktigt frisk i knoppen! :D hon la sig varje sång hon selades på, hon e 5. :o så jävla lat - de va garanterat av lathet som hon la sig, för å slippa. sen ute när man körde henne så va hon så jävla skvättig ena sekunden å andra sekunden fick du veva ihjäl dig för att få henne frammåt.
hmm.. nja ingen som lämnat nåt bra intryck på mig iafl! :D

haha. det låter som en häst efter honom i ett nötskal alltså. :p

Han var något av det snällaste och trevligaste i hästväg man kunde träffa:d
Verkar som han inte präglar sin avkommor så värst mycket, då många verkar vara lite speciella:angel:
Steen Juul verkar ha väldigt bra hand med avkommorna;)

oj, där ser man. jag tyckte om honom väldigt mycket!
men nej, avkommorna verkar väldigt virriga som sagt.
fast mkt kan ju bero på vilken mamma och stam de har på den sidan.
kanske är det så att Frisky Fraer inte fungera med många ston.
den jag la ut på bild har visserligen en mamma som lämnat knepiga avkommor.

Hade en 3-årig valack efter honom stallet i våras.
Virrig och skygg till en början den också, men lugnade fort ner sig när man pysslade med honom dagligen.
Gudasnäll häst, men kanske inget för travbanan direkt.

Jag träffade på Frisky Frazer under lotterian i napoli när han startade där för ett antal år sedan..trevlig och cool var han verkligen.-Knepigt det där med avkommorna..jag fick hans ena baksko efter värmningen..lite kul,tycker ja:)

Frisky såg tydligen ut som en älgkalv som 1.5 - 2.5 åring:rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hej! Säljer min älskade bästa vän som är den absolut snällaste hästen i allt. Det är pga att jag inte hinner med allt som han...
Svar
0
· Visningar
1 070
Senast: Linnkorner
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
15 059
Senast: MML
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 050
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar