Frida testar drömjobb hos Brink

Sv: Frida testar drömjobb hos Brink

Åh min syster! :bow:

Jag har talat med henne, å hon är så sliten :D

Nej då, men hon hade ridit första gången igår, å hon hade fått EN kommentar. Och det va "bra", för Jan hade ridit samtidigt. Syrran sa att det pirrade i hela kroppen när han sa det. :D
Sen har hon fått tilldelade passhästar, bla två från hingststallet. Men vilka visste hon inte än.

Annars är allt bra, maten bestod av chicken nuggets, hon lagade den själv. "in i ugnen bara, klart asfort" sa hon :rofl:
 
Sv: Frida testar drömjobb hos Brink

FeatherCloud skrev:
shit vad hon kommer få slita :D
men samtidigt lära sig SÅÅ mycket *avis*

Hon va så nöjd. Svävade på rosa moln. Men långa arbetsdagar, börjar klockan 6 varje dag, å mockar stall.
Men hon passar på att sova middag, på den två timmar långa lunchen. :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Ridsport-VM i Aachen blev ett misslyckande för dressyrryttaren Jan Brink. Desto bättre gick det då på...
Svar
1
· Visningar
895
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Dansksvenska Linnea ”Linse” Eriksson har klättrat på världsrankingen i år. Nu är hon nummer 88. Och är...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Fotograf Frida och jag gick sida vid sida. Vi andades in samma doft och sa nästan samtidigt: det är nåt visst...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp