Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte_Ung skrev:Man hoppas alltid på mirakel.
Men nu då, nu så måste han ju bara reagera!
Nähä, skit också.
prinsessfeminist skrev:Vissa individer är så vansinnigt ansvarslösa och nonchalanta att man inte tror att det är sant. Men "rätt" till barnen har de...
Silverkedjan skrev:Jag bara undrar en sak. Inte riktad till någon särskild i den här tråden, utan allmänt.
Alla dessa totalt hopplösa svikande och sviktande pappor - hur kan någon kvinna från början velat skaffa barn med dem? Hur tänker man då?
Jag tycker ofta det beskrivs personlighetsstörningar som i mina ögon verkar konstanta, de borde inte plötsligt tillkomma när barnet dök upp.
Är det oplanerade barn eller tar kvinnor på sig att skaffa barn med män som de också måste vara mammor till
Det finns ju uppenbarligen smarta starka kvinnor som väljer pappor med grava problem som förälder till sina barn. (Ta Torsten Flinck som "offentligt" exempel, jag har svårt att se honom som en stabil förebild för barn)
Upplys mig!
mandalaki skrev:Själv kan jag inte tänka mig nåt mer osexigt än en man som inte är 100 procent hängiven sina barn, så för mig skulle det stupa direkt
Vore man genusnörd skulle man nu börja prata om making gender, att konstruera kön. Varje gång man uppfyller förväntningarna på sitt kön genom att agera sin könsroll sysslar man med making gender.
Francess skrev:Kan du inte förklara för honom att du ser honom sin din son i vilket fall som? Att du saknar honom och faktiskt längtar efter honom när han är borta? Och att din dotter ÄR hans syster på alla sätt och vis eftersom de växer upp tillsammans.