Franskt hundfoder

Powerplay

Trådstartare
Jag söker ett franskt hundfoder som jag köpte för längesedan, i början av nittiotalet. Kommer tyvärr inte ihåg vad det hette, jag blev rekommenderad av uppfödaren till valpen att ge det eftersom det skulle vara bra. Jag har sökt på försäljningssidor i Sverige men inte hittat det. Har någon därute något minne av ett franskt torrfoder till hund, som skulle kunna hjälpa mig? Alternativt ge tips på franska hundsidor där man kan söka efter det? Om det nu alls fortfarande finns kvar på marknaden! :)

Jag söker ett franskt hundfoder som jag köpte för längesedan, i början av nittiotalet. Kommer tyvärr inte ihåg vad det hette, jag blev rekommenderad av uppfödaren till valpen att ge det eftersom det skulle vara bra. Jag har sökt på försäljningssidor i Sverige men inte hittat det. Har någon därute något minne av ett franskt torrfoder till hund, som skulle kunna hjälpa mig? Alternativt ge tips på franska hundsidor där man kan söka efter det? Om det nu alls fortfarande finns kvar på marknaden! :)
Har du kollat med uppfödaren?

Uppfödarna var norska och de har flyttat tillbaka till Norge för länge sedan. Har ingen aning om var de bor nu! Men jag kan iofs försöka få tag i dem. Det är inte Royal Canin.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 415
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 961
Senast: Takire
·
Övr. Hund Jag är ny här på forumet men har läst mängder av rasvalstrådar och valptips här genom åren (jag är uppvuxen med hund, men har inte själv...
2
Svar
21
· Visningar
3 811
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Ja, det här med Bruce förmåga att inte hålla tätt inomhus börjar bli en följetång nu, men har dessvärre nått den grad att jag börjar...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
24 041
Senast: Duplo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar