Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är rätt.
Silence, fullblod, 1990 e. Silent Hunter u. Mums the Word-Umteen, han var 8:a 1999. Dan Jocelyn är från New Zealand.
Han kom på 24 plats i år. 70.6 Dressyr, 10.4 Tidsfel terräng, 12 Hoppning; Totalt 93 poäng.
Jag tycker det är helt otroligt att två Bukare sprang på varann i myllret! Mina bilder är i stort sett klara, fick avbryta eftersom jag skulle på plåtning här hemma i helgen.
Fina bilder!
blev bara lite fundersam, på fuxen som hoppar bortåt på "the lancer village", ser det ut som om hästen har helt runda skor fram? Är det bara bootsen som luras eller vad handlar det om? Hela sulan är ju.. gul?
Och sulan är antaglien en plastsula man har lagt mellan hoven och skon för att ge lite stötdämpning eller om den är väldigt ömfotad.
Också vanligt om hästen har haft problem med olika sorters hältor för att hjälpa lite
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.