Frank Baines Reflex

Sv: Frank Baines Reflex

(Nu såg jag att det var Reflex dressyr tråden handlade om, inte hoppsadeln) De är inte stora i sätet. Hyfsat djupt säte med rätt normala stöd. Den är skön... Och bra kvalitet är det ju givetvis också.

Ryms man i en 17" om man är 162 lång, väger ca 50 kg (strl 34 el 26 på brallor)?

Vad bra, har beställt en 17", men har sedan hört att de är extremt små i sätena så blev lite orolig...

Nej, de är små i sätena, men inte extremt små. Jag som är 173 cm lång med byxstorlek 42 (tyvärr) får nästan plats i 17,5". Med andra ord bör du få plats i 17" utan problem.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En möjlighet att ge svenska framtidsekipage i dressyr värdefull mästerskapsrutin ser ut att ha försvunnit. Det tycker Ridsports redaktör...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 447
Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
224
Senast: WildHorse
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • DIY hästvård