Typ samma här, men här är standard:Höger fot.
Rumpa.
Slå i huvudet.
Vänster fot.
Den ordningen.
Höger fot.
Slå i höger knä (som är opererat och fullt med skruvar) i ratten.
Skriker.
Dunsar ner med röven i sätet, svär.
Vänster fot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ samma här, men här är standard:Höger fot.
Rumpa.
Slå i huvudet.
Vänster fot.
Den ordningen.
Samma härMen innan rumpan så sätter jag in höger fot på golvet, så egentligen så är foten först
Ursäkta men...Typ samma här, men här är standard:
Höger fot.
Slå i höger knä (som är opererat och fullt med skruvar) i ratten.
Skriker.
Dunsar ner med röven i sätet, svär.
Vänster fot.
Ibland får man tag i ett modags ex men om den funkar bra i övrigt varför klaga?Jag sätter in vänster fot först, sedan är nog resten av kroppen ganska samtidigt, både huvud och rumpa, hela sidan.
Kör en nissan king cab så den är lite högre. Och just ja, ratten sitter på fel sida såklart
Jag sätter in vänster fot först, sedan är nog resten av kroppen ganska samtidigt, både huvud och rumpa, hela sidan.
Kör en nissan king cab så den är lite högre. Och just ja, ratten sitter på fel sida såklart
Uhm vänta ett tag förresten, du såg en film om hur man kliver i bilar?Såg en film om detta så jag undrar hur ni gör när ni kliver in i bilen?
film och film, det var en "typ" människokännare som sa att män kliver in med rumpan först och kvinnor kryper in med huvudet först. och jag stannade upp och tänkte, nej det stämmer inte, jag kan inte minnas mig se någon krypa in med huvudet först i en normal bil. så jag tänkte jag ställer frågan.Uhm vänta ett tag förresten, du såg en film om hur man kliver i bilar?
Kan inte någon förklara hur den där rörelsen ser ut? Jag kan inte koppla till en vettig bild av vad det är som menas.kryper in med huvudet först
Fast du frågar på fel forum, det finns inga "kvinnor" här...film och film, det var en "typ" människokännare som sa att män kliver in med rumpan först och kvinnor kryper in med huvudet först. och jag stannade upp och tänkte, nej det stämmer inte, jag kan inte minnas mig se någon krypa in med huvudet först i en normal bil. så jag tänkte jag ställer frågan.
Så jag är ensam hör menar du!Fast du frågar på fel forum, det finns inga "kvinnor" här...