Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag gör samma. Måste tänka på det imorgon bitti.Men innan rumpan så sätter jag in höger fot på golvet, så egentligen så är foten först
Jag går in på med sidan först..Såg en film om detta så jag undrar hur ni gör när ni kliver in i bilen?
Samma för mig!Beror på om det är sommar eller vinter. På sommaren är det höger för först om det är jag som kör. På vintern är det rumpan först för då vill jag få bort snön från fötterna och slår då oftast fötterna mot varandra så att snön faller av. Nu har jag såpass hög bil med stor dörr så huvudet kommer nog in i bilen ungefär samtidigt som rumpan.
Sätter nog in rumpan först och sedan fötterna, eller rumpan och en fot samtidigt (lite beroende på kjol... (någon nämnde problemet ovan) och snö).Såg en film om detta så jag undrar hur ni gör när ni kliver in i bilen?
Ja just det! Om jag har kjol eller klänning sätter jag in rumpan först och svänger sen in benenSätter nog in rumpan först och sedan fötterna, eller rumpan och en fot samtidigt (lite beroende på kjol... (någon nämnde problemet ovan) och snö).
(Smäll ihop fötterna om det är snö på innan de åker in)