Från stall till lösdrift?

LittleJohn

Trådstartare
Hejsan!
Tål inte riktigt stallmiljön pågrund utav allergi, så har nu börjat fundera lite över att byta till lösdrift för att kunna fortsätta mitt hästliv.
Min herre, en connemara korsning på 11 år, har i hela sitt liv varit uppstallad vintertid, så undrar nu om det skulle påverka honom att flytta till lösdrift?:crazy:

Kanske dum fråga, men frågar man inte får man inget veta :D

// Millah

Sv: Från stall till lösdrift?

Det finns en tråd om det men jag svarar ändå. Ta inte in honom efter sommaren då blir det en naturlig övergång. Kolla hur pälsen blir och om han verkar frusen av sig, på med täcke om du gillar det. Eller ge mera grovfoder.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 946
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 391
Senast: mackan
·
Gnägg Jag och min syster är så kluvna över hur vi ska göra med stallplats. Skulle inte haft någon tanke på att flytta, om det inte vore så att...
Svar
18
· Visningar
2 549
Senast: Linnea_
·
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 142
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka