Från golv till tak

R8n

Trådstartare
Nån som har ett sk katträd som är från golv till tak?

Hur fäster man den i taket? blir det märken efteråt?

Sv: Från golv till tak

Skulle precis lägga in en tråd om mina överlyckliga katter eftersom jag blev några kronor fattigare än beräknat och har just inskaffat ett sådan träd idag.
Dom blev så glada att till och med min tjocke-katt orkade klättra till hyllan längst upp och låg där upp ett tag.

Ett diverse svordomar över skruvande och att jag är kort i rocken för att kunna skruva fast trädet ordentligt i taket så blev det till slut ett någorlunda stabilt träd.

Trädet jag har köpt har en skyddande "dyna" mot taket så ifrån detta träd blir inga märken i taket. Synd att jag inte såg tråden innan för då kunde jag ha tagit ett kort på hur det ser ut. Men det går en skruv ifrån själva trädet och till den skyddade "dynan" som man snurrar på för att få fast trädet ordentligt. Om man kollar bladet för djurmagasinet för denna vecka så finns just "mitt" träd med och där ser man även att skruvanordningen är dold.

Liknande trådar

Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: sthu
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
451
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 413
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V