Framtung och lång???

Sv: Framtung och lång???

Saigon skrev:
Kyra använder sig utav en lerklump som exempel och det tycker jag är en enormt bra illustration. Om du tänker dig att du tar en klump lera och kramar ihop mellan händerna och sen sätter ner på marken. Vad händer då? Tja, om du har kramat ihop den alltför hårt så faller den förvisso inte isär men den spricker och blir inte bra. Har du kramat för löst så dröjer det bara några sekunder så börjar klumpen utvidga sig och faller så småningom ihop/isär.

Gud vad jag avgudar Kyra :bow:
Har hört den liknelsen förut å den e så förbannat bra..:banana:

Liknande trådar

Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Lejd
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
353
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Mina och stallägarens hästar går på lösdrift med en höstation där de äter hö en och en. Förra året fixade vi en stor låda att ha halm i...
Svar
12
· Visningar
1 213
Senast: Marvin
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
573
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka