Framgångstråden i smått och stort!

Morces

Trådstartare
Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst.

Jag kan börja :banana:

I hela augusti så har Halle lärt sig:
🌼galoppskänkeln bättre
🌼galopperat på stubbåker första gången
🌼haft en liten ryttare på ryggen I alla gångarter första gången
🌼Hoppat med ryttare I galopp första gången
🌼Öppnat och stängt ridhusporten från hästryggen
🌼Tränat WE

så tråden är inte till för att skriva om hela stalldagen med sin häst utan bara era framgångar som ni gör tillsammans med era fina hästar oavsett hur stora eller små de är. Det kan vara exempel som "idag tog vi oss längre ut på en ridtur, idag lastades min häst första gången, etc...:rofl:

picture_1725219985543.png
 
I onsdags åkte min yngsta på träning själv för första gången. Tidigare har han alltid haft en storebror med. Han gick på lastbilen snällt och stod fint både dit och hem. Dessutom var det hans första WE-träning och han var mycket koncentrerad på uppgifterna när han väl hade förstått vad de gick ut på. ❤️
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240829_201853_Gallery.jpg
    Screenshot_20240829_201853_Gallery.jpg
    194,8 KB · Visningar: 20

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag behöver råd! Min kompis köpte sin första häst för ett par månader sen, har innan dess ridit hästen hela året utan några som...
2
Svar
20
· Visningar
2 885
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 984
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 098
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 508
Senast: akleja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp