Spiteful Spirit
Trådstartare
Har googlat lite för att försöka få lite koll över vad som finns när dottern ska börja åka framåt. Hittade ett test från Råd & Rön, där Cybex Solution X2-fix fick bäst i test - ett för mig okänt märke. Någon som har en sån stol? Tvåa kom Kidfix SICT från Britax Römer (samma som Britax..?).
Jag är alltid lite skeptisk till märken jag inte hört talas om förut... hittade även ett test där en tysk stol fått högt betyg, Concorde Transformer T tror jag den hette. Ny på svenska marknaden, den har vad jag kunde se ingen T-märkning, utan bara ECE. Någons om vet nåt om den? Hade fått flera Bäst i test hemma i Tyskland, och en sån titel i Norge också om jag minns rätt.
Vad har ni annars för framåtvända stolar, och är ni/barnen nöjda?
Jag är alltid lite skeptisk till märken jag inte hört talas om förut... hittade även ett test där en tysk stol fått högt betyg, Concorde Transformer T tror jag den hette. Ny på svenska marknaden, den har vad jag kunde se ingen T-märkning, utan bara ECE. Någons om vet nåt om den? Hade fått flera Bäst i test hemma i Tyskland, och en sån titel i Norge också om jag minns rätt.
Vad har ni annars för framåtvända stolar, och är ni/barnen nöjda?