Bra skrivet! Precis så som jag också gör. O man ska alltid försöka att se ngt bra i det man gör, vare sig det går bra lr dåligt. Då är det lättare att tänka positiva tankar o då helt plötsligt så går ridningen bättre!
Jag ska egentligen inte skriva som jag skrivit, för ja är e riktig argbigga.....tänker typ saker som: nu säljer ja kräket, jag rider sämst i världen, och alla glor på mig o tycker att ja rider kasst!
Men i sommar har jag ridit lite intensivare me träningar o så, för en tränare som är lugnet själv. Och nu kan ja knappt bli arg när min 6 åring busar, lr inte fattar va han ska göra. (Är inte mkt riden. Har bara haft han i ett år.) O inget blir bättre av att sura, det har till och med jag kommit på!som lätt blir grinig.
Nu går min ridning mycket bättre, och vi har gjort stora framsteg, av att bara vara lugna
Trots att det finns hundratals bra tips att ge, så tycker jag nog att vara lugn är det bästa.
Å me de menar jag absolut inte att trådskaparen är sur!
Lycka te ni alla, o hoppas att flera kan lägga in sina tips, så man får ännu mera motivation i ridningen