frittan
Trådstartare
Ja du kan ringa om du inte fått daglig rapport de ska ge sådan ! Du betalar och har rätt att få daglig uppdatering om din häst, har du inte fått det så ringer du själv !
De har mycket att göra på kliniksjukhusen men de ska oavsett tillhandahålla djurägaren med daglig rapport så inga som helst konstigheter om du ringer när de inte hört av sig . Att de säger att folk inte ska ringa osv är ju att de inte vill ha en massa oprovocerade samtal hela tiden vilket är helt rimligt och klokt, men då ska de även själva leva upp till att en gång varje dag rutinuppdatera kunden om status på dess djur .
Det "goda" i att de ev inte hört av sig i tid osv, är dock att då mår din häst ganska bra och inget konstigt har hänt .
Ja nu har de ringt mig alla dagar sen i alla fall (förutom under helgen). Och de sa att de ska ringa mig idag med. Imorgon ska bandaget bytas igen och då får jag veta om jag får hämta honom eller om jag måste vänta lite till...
Det känns tryggare att han är där om de tvekar det minsta på att släppa hem honom, även om jag toksaknar!