Jjuliaeriiksson
Trådstartare
När någon frågar om vad ens häst har för stam, säger man då namnet på hästens pappa & mamma eller hur är det igenkligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När någon frågar om vad ens häst har för stam, säger man då namnet på hästens pappa & mamma eller hur är det igenkligen?
Fler vet vem Camiell flamingo z och Prince river xx är men Cinderella och My flower säger inte mycket.Hur kommer det sig att det endast är hingstarna som är intressanta? Är det för att de får så himla många fler avkommor än ston?
Hur kommer det sig att det endast är hingstarna som är intressanta? Är det för att de får så himla många fler avkommor än ston?
Ändå ärver ju fölet från bägge föräldrarna. Jag som är mer van vid andra djur vet ju att bägge föräldrarna är viktiga.Fler vet vem Camiell flamingo z och Prince river xx är men Cinderella och My flower säger inte mycket.
Ändå ärver ju fölet från bägge föräldrarna. Jag som är mer van vid andra djur vet ju att bägge föräldrarna är viktiga.
Ändå ärver ju fölet från bägge föräldrarna. Jag som är mer van vid andra djur vet ju att bägge föräldrarna är viktiga.
Men säg att man avlar en hopphäst, finns ju även ston som är duktiga och med i höga klasser. Borde man inte nämna dom då?Fast det är ju inte vad det handlar om, utan vad det man säger berättar för den som frågar.