N

NaddeKarlsson

Jag tänkte köpa en Jack Rusell Terrier:)
men måste man ha täcke på dem när det är vinter o kallt/regnigt ute??

Sv: Fråga

Jag har inte träffat någon jack som inte fryser, Jag menar dom strävhåriga då.(Kort hår) Jag tror nog att ni kommer att märka det. Hoppas ni blir nöjda.

Har aldrig träffat en strävhårig JR som inte fryser när det är vinter. T.o.m sett folk ha täcken på sådana hundar här när det är plusgrader.

Min strävhåriga JR får man mer eller mindre sparka ut om det är under tio plus och att tvinga ut henne utan täcke när det är snö ute är jämnställt med kvalificerat djurplågeri i hennes ögon. Detta gäller även om hon är helt otrimmad och alltså har en riktigt tjock päls...........

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
938
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 639
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025