J
Jeeves
Jag undrar hur ni har gjort vid gynundersökning av era ston, ultraljudsundersökning m m. Jag vill få henne undersökt men vill helst inte ha henne undersökt rektalt eftersom hon är så liten samt jag upplever henne som rädd och spänd redan när man endast tvättar av henne därbak
Någon som kan ge sin synpunkt på gynundersökning av små ston?
Hur går en UL till rent praktiskt? Kostnad? Hur tar de prov för att fastställa ev bakterieförekomst? Kostnad? Hur går en sköljning/spolning till rent praktiskt? Kostnad?
Jag vet inte om det är jag som är pjoskig eller förmänskligar mitt lilla sto men jag är orolig för hennes skull och vill inte utsätta henne för onödig oro/smärta i samband med undersökning/provtagning.
Tacksam för råd och svar!
Någon som kan ge sin synpunkt på gynundersökning av små ston?
Hur går en UL till rent praktiskt? Kostnad? Hur tar de prov för att fastställa ev bakterieförekomst? Kostnad? Hur går en sköljning/spolning till rent praktiskt? Kostnad?
Jag vet inte om det är jag som är pjoskig eller förmänskligar mitt lilla sto men jag är orolig för hennes skull och vill inte utsätta henne för onödig oro/smärta i samband med undersökning/provtagning.
Tacksam för råd och svar!