fråga om annons sidan

T

tantbrun

Hej!

Varför får man bara upp ett nr i högra hörnet när man trycker på vissa annonser??

Tacksam för svar.

Sv: fråga om annons sidan

Det undrar jag också, blir så varannan gång ungefär men brukar hjälpa om jag går bakåt och klickar igen, sjukt irriterande dock.

Måste hålla med. Svårt att söka och hitta nu. Inte direkt något lyft med nya sidan

Jag tittar ofta igenom annonserna men har inte råkat ut för samma sak.Har alltså ingen aning om vad som händer.

Det syns ingen text alls i annonsen utan bara ett nummer?Vad händer när ni backar och klickar på samma annons igen?
Kommer hela annonsen fram då?

Jag har arbetat med underlätta sökandet och en del andra saker för användare som inte är inloggade.

Jag tar gärna emot fler handfasta och detaljerade tips eller info om saker som inte fungerar som de skall.

Problemet med nästan tomma sidor har jag inte sett något av själv.
Jag vet inte vad detta kan bero på. Återkom gärna om det är något som inträffar igen.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 580
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar