Fotoutmaning: Fånga februari

9. Från andra sidan

JohnSt.webp

Jag ser sällan byggnaden som mitt kontor ligger i från södersidan eftersom jag alltid kommer norrifrån, men när jag var ute en snabb sväng på lunchen idag kom jag från andra hållet och påmindes om hur vacker den är :)

@mamman De flesta bilder jag tar försöker jag ha flera anknytningar till temat, därför skriver jag inte "dagbok"/beskrivning, tycker det är kul med olika tolkningar! :D Men tack och lov rör inte den dagen en urspårning, det var bara den värsta gången på den industrin hittills så det var därför jag valde den. Man kan skymta en annan traktor och ser en "arbetsledare" som vittnar om hur många som krävdes för att genomföra den växlingen. Vi ska strax hämta hem samma vagnar.. :bag:

Utan bäver. Från början fanns här en havsvik. Sedan har 1000 år av landhöjning och ett par regleringar för att utöka åkermarken gjort sitt. Om man ser på vilken nivå som husen som kan anas på andra sidan ligger förstår man hur högt vattnet en gång gick.
IMG_4520.webp

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 886
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar