Fototråd - Hund

Gnist

Trådstartare
För de bilder som vi tycker är extra bra, fångade i rätt ögonblick och som vi vill visa upp på våra fyrfota vänner.

Börjar med denna som jag verkligen gillar :love:

gallery_1473_16_58796.jpg

Den fångar hennes personlighet på pricken tycker jag. precis som hon ser ut i blicken på denna bild, så är hon även i verkligheten. Full av bus, energi, hyss, spring i benen och "ett hjärta fullt av Kärlek". En riktig spelevink :D

Sv: Fototråd - Hund

Hon är så otroligt fin, och borde således vara förbjuden att lägga ut bilder på. :angel: :p :D

Jättefin bild! Fina färger.

Jag bara älskar den här på Harley:

min_prins.jpg

Dels för att jag tycker den är fin med alla ormbunkar och sådär omkring, men också för att den speglar hans personlighet.
En liten herre som alltid tar sig ton. :)

Sen tycker jag jättemycket om denna, antagligen för att den innehåller mina tre favoriter här i livet. Pojkvännen, Grima och Harley.
Så ser dom så glada ut dom där två pälsbollarna :love:
grima_harley_spring.jpg

Bara älskar denna bilden på SaCCo, tyvärr ser man inte så mycket av honom men de e en ögonblicksbild när han tog hand om en alldeles nyfödd kalv som va lite frusen....

Denna på Knutte e helskön....

Jag har två favoritbilder fotade vid samma tillfälle. Stor vs liten, mina två galningar in action i härligt vinterlandskap. Bilderna speglar verkligen deras personligheter.

3576656.jpg

Jag bara älskar Julies min på denna. :rofl:

P1010099.jpg

Det här kortet är taget förra veckan efter en tre timmars promenad i underbar natur i Värmland. Det var fortfarande ganska varmt på kvällen och tre timmars promenad fick till och med min hund att ligga ner och vila en stund:

IMG_9986b.jpg

Den här på Fiddeli tycker jag mycket om. Den speglar hennes lugn och klokhet så väl.

DSCN0333.JPG

Det här kortet är taget förra veckan efter en tre timmars promenad i underbar natur i Värmland. Det var fortfarande ganska varmt på kvällen och tre timmars promenad fick till och med min hund att ligga ner och vila en stund:

IMG_9986b.jpg

Vilken härlig bild :) Och den blir ännu härligare när man läser vad ni gjort innan, då förstår man att hunden njuter och har njutit i fulla drag.

Dom här två bilderna på våra hundar gillar jag.

Tråkig bakgrund på den här bilden men den ÄR verkligen vår lilla bedjande och snälla tax.

Jag älskar den här på Hilda:
16537321.jpg

Och den här på Lucky:
20493693.jpg

Kan inte riktigt motivera varför men tycker att deras riktiga personlighet lyser igenom på bilderna.

va vadå.... sa du nåt.....

nähä du :devil: försök inte lura mig...... det är min nalle!!! och bara min....

han ääälskar sin nalle:rofl:
och när det gäller nallen har han total stenkoll

Vilka underbara bilder alla har lagt ut! :love:

Denna gillar jag.. föreställer min gamla hund Foxy. Tagen under hennes sista sommar i stugan.
Började bli sliten i kroppen men låg fortfarande o vaktade/höll koll på fiskarna, båtar o folk som for förbi :love:

Foxy-1.jpg

Ambra: Du som kände henne.. visst var hon fin här?

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 384
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 909
Senast: geting
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 768
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation