Foton på hingstar och ston...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Grevinnan
  • Startdatum Startdatum
G

Grevinnan

Vet ni några adresser till såna som säljer dubletter????
Eller där det finns bra bilder på nätet???
Letar fjord och welsh och welsh cob och halvblod.....
Tack på förhand!!!

Joja-foton

Anette Holm i Strängnäs säljer kopior av foton tagna av "Joja" Lewenhaupt. Läs mer på http://go.to/joja

PM-ar du mig skall du få fler adresser, sitter själv med tusentals bilder, men inte direkt av de raser du söker. Vilka hästar är det du söker bilder på förresten?

Hlsn Helena

Gällandes Welsh Cobbar sitter jag på en hel del själv, då jag har ett mindre knippe av dom ute i stallet, en hingt och lite ston. för ytterligare bilder kan du gå in på SWF´s hemsida home.swipnet.se/swf. där står mailadressen till Yvonne Karlsson (professionell fotograf) som kan kontakta om du vill ha kort på de flesta raser tror jag.

Lycka till :bump:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Mabuse
·
Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 779
Senast: nexxa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka