Fotokalender från smartphoto

saint__anger

Trådstartare
Någon här som har erfarenhet att beställa från smartphoto? Hur är leveranstiderna och kvalitén?
Tänkte i första hand på julkorten, almanackan och förstoringar.

Sv: Fotokalender från smartphoto

Jag gjorde almanackor där för ett par år sedan, kvalitén blev jättebra, som jag minns det.

Förra året och i år har jag använt Ica för almanackor istället. Deras sajt för sånt är sinnessjukt användarovänlig, som jag minns det funkade smartphotos mycket bättre.

Förra året fick jag någon av månaderna i fel ordning, men jag fick summan tillgodo och kunde beställa almanackor i år med den summan och helt felfria. Så kundtjänst är bra!

Tack för era svar :)
Gjorde två kalendrar där igår, men precis innan jag skulle beställa så kollade jag recensioner på rejta om företaget och de lät inte bra alls. Men många gånger är de väl väldigt missnöjda kunder som skriver där.
Skönt att ni vart nöjda iallafall :) Tror jag chansar och skicka efter kalendrarna där.

Jag använder alltid icafoto och alltid varit nöjd! Bra kvalitet och produkter. Och så har de rätt bra rabatter ibland!

Speciellt bra då jag en gång beställde 5 fotoböcker men saknade två vid leveransen.
Då skickade de 5 nya (inte två) :D Hade massor att ge till släkt och vänner hehe.

Men nu kanske du redan har beställt, men om ngn annan behöver tips!

har beställt två muggar med foton + text, fick leverans på nån vecka och muggarna blev fina!

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 858
Senast: Mabuse
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 166
Senast: orkide
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
245
Senast: emma-vsm
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka