Fotografering på Granngården........

pippilotta

Trådstartare
På fredag skall jag fotografera mina hundar på granngården :banana: :banana: , skall bli kul att få kort från en "riktig" fotograf och det är ju gratis :angel:
Är det någon mer här på Buke som valt detta sätt att föreviga sina hundar ?
 
Sv: Fotografering på Granngården........

Om det är Happy dog, som ska fota, så är det inte gratis!

Eller jo, det är gratis med fotograferingen, men sen får du hem bilderna de har tagit, med en stor textöver hela bilden. Du måste köpa bilderna för att få dem utan text...

Om det nu är happy dag alltså!
 
Sv: Fotografering på Granngården........

Ja, det är Happy dog som skall fotografera, vet att det kostar massor av pengar :angel: , men tänkte ta provbilderna, men får väl se hur jag gör, vill ju inte ha provbilder med textremsa på.
 
Sv: Fotografering på Granngården........

Det blir jätte fina bilder! :) Jag tog på Birk när han var valp, och fick då hem alla test bilderna, tyvärr med text över...
 
Sv: Fotografering på Granngården........

Jag tycker det är trista bilder. Fast jag är allergisk mot "massproducerade" foton med melerade bakgrunder :angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 930
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 101
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: igbest
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp