Fotografering av häst

Sv: Fotografering av häst

Finns en kort kurs på högskolan i jönköping i fotografi (distans), den kanske vore nåt? Den börjar snart, men man kanske kan göra en sen anmälan? (vet att det är platsgaranti om man söker i tid, så det borde gå att söka sent och komma in)
 
Sv: Fotografering av häst

Finns en kort kurs på högskolan i jönköping i fotografi (distans), den kanske vore nåt? Den börjar snart, men man kanske kan göra en sen anmälan? (vet att det är platsgaranti om man söker i tid, så det borde gå att söka sent och komma in)
synd bara att de kräver just högskolekompetens....
lika så med photoshopkursen.....
suck... saknar vissa små delar för att få det, men jag tänker då inte plugga upp mig för att läsa en kurs i photoshop....inte i mn ålder
 
Sv: Fotografering av häst

Lånar tråden lite.

Min man har en systemkamera, men den är ju lite klumpig att ha med sig i fickan ;) så jag skulle vilja ha en mindre kamera som komplement.
Kommer väl mest ta hästbilder, en del bilder på natur och barn också.

Vilken modell tycker ni att jag ska köpa? Hade tänkt lägga ca 1500 kr bara på den, men absolut max 1800 kr.
Jag använder bara "automatiska inställningar", meckar inte med olika inställningar med slutartid osv.

Vi har haft en Canon Ixus 50 tror jag det var, men den har gjort sitt (gått sönder).
 
Sv: Fotografering av häst

Kolla medborgarskolan, abf och folkhögskolor. De har kurser i mycket, men kanske inte på din ort?
 
Sv: Fotografering av häst

jag har en olympus kamera som jag är super nöjd med! iof så pratar jag då inte rörliga bilder.
iof rekomenderar jag att ha den ordentligt i fodral, jag hade inte det när jag var ute i stallet och den har blivit lite fuktskadad och så så zoomen ger upp ibland ;)
men i övrigt är jag nöjd med bilderna... ska se om jag hittar någon bild att visa...

(vet inte vad den heter, får återkomma med det )

34031_408792776460_627071460_4978815_912581_n.jpg



http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...1_408792776460_627071460_4978815_912581_n.jpg

MEN, vi hade även en av deras systemkameror.. den var katastrofaldålig.
 
Sv: Fotografering av häst

Väcker lite liv i denna tråden igen.

Till Apollo 13 och er andra, vad tycker ni om denna kamera? Är den något att lägga pengarna på?

Jag är väl ganska så mycket nybörjare får man säga men villig att lära mig. :laugh:
 
Sv: Fotografering av häst

Oj, det framkom visst inte av mitt inlägg, men ja det är det. :)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 886
Senast: zarmino
·
Äldre Åh hjälp mig! :o Det var ju en jättebra idé, tyckte jag, att boka en familjefotografering nu i samband med bebis 6-månaders dag. Har...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Malin_L
·
C
Hästmänniskan För ca. 3-4 veckor sedan var jag med om den allvarligaste ridolycka jag varit med om hittills. Jag jobbar som hästskötare och...
Svar
17
· Visningar
5 590
Senast: Seabisquit
·
IT & mobiler Hehe... jag har lånat min brors systemkamera.... och så minns jag tydligt hur jag läst i tidigare trådar om systemkameror att man just...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 041
Senast: Irenes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp