Fotade lite terriers

Gnist

Trådstartare
:angel: :D :angel:

Inte ofta alla 5 lyckas fastna på samma bild..
Alla_5_.jpg


Givetvis måstes det ju busas även med Molly..
Bus_med_Molly.jpg


Stromboli har brottat ner Tita..
Stromboli_Tita_bus_1.jpg


Stromboli & Charlie spänner upp sig och mäter varandra med blicken..
Pojkarna_spnner_sig.jpg


Spana in Stombolis blick. Min lille tuffing :cool:
 
Sv: Fotade lite terriers

Jag gillade den som var helbrun (eller röd eller vad det kallas).

Hur mår jämthannen?

Röda trollet Tita, menar du ;) Jo, hon är fin. Det är ju inte för ingenting hon är nordisk juniorvinnare, med CERT :love:

Rix mår fortsatt rätt bra och vingligheten har avtagit ytterligare, så gott hopp om att han ska bli 100% återhämtad finns :banana: :bump:
 
Sv: Fotade lite terriers

Strumpan är ju bara :love: :love: :love: Men den helröda (?) var ju faktiskt helt ljuvlig!!

Vad använder du dem till? Eller är de rena sällskapshundar? De måste ju funka till typ agility eller så??




Ett tillägg; SLUTA med att lägga ut sånna bilder till EFTER jag skaffat ny vovve!!




:angel:
 
Sv: Fotade lite terriers

Om blickar kunnat döda så hade du varit en hund fattigare. Vilken tuffing. Så liten och ändå så stor. :love:
 
Sv: Fotade lite terriers

Strumpan är ju bara :love: :love: :love: Men den helröda (?) var ju faktiskt helt ljuvlig!!

Vad använder du dem till? Eller är de rena sällskapshundar? De måste ju funka till typ agility eller så??
Ett tillägg; SLUTA med att lägga ut sånna bilder till EFTER jag skaffat ny vovve!!
:angel:
De används av en del till agillity och månag använder dem till spår. I övrigt, så är de fenomenala rått och ormjägare och underbara sällskapshundar :love: Och nej, jag tänker inte sluta förgylla er tillvaro, med lustiga och söta bilder på alla mina ljuvliga hundar :devil:

Det verkar gå bra för dig och dina hundar på utställningarna, kul!
Jo, jag har bra hundar och till sommaren är det 7-8 hundar som ska ställas ut :eek:

Om blickar kunnat döda så hade du varit en hund fattigare. Vilken tuffing. Så liten och ändå så stor. :love:
Strumpan är en liten tuffing och boss över Charlie, som ändock är lite äldre..

Och du, hur i hela världen håller man rent med så många hundar inne??
:rofl: :rofl: Man dammsugar/sopar golven 2 ggr/dag och torkar dem varje kväll och ändå är det grus och hundhår inne, så man kan inte vara pedant när man har så många..
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst har pga av trauma en mycket liten hov. Hon tappade hela tån pga en hornklyfta som växte ner. När hästen blev ohalt så började...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 457
Senast: Mitra
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 993
Senast: thea
·
Avel Så här bland alla bruksprovstrådar! :) Här ligger bilder från visningen: http://www.kikibeelitz.de/fotos/hengste/meyer_hvf_2006/...
2
Svar
24
· Visningar
3 087
Senast: Curtis
·
Hästvård Kort resume: Kring 9 december noterar jag att hon rör sig ovanligt lite i hagen och inte busar vilket är olikt henne. Dock var...
Svar
18
· Visningar
2 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp