Fösrvunnen menyrad

K

Kadabra

Menyraden längst ned med startknappen och öppnade webfönster mm är helt borta. Den nedersta centimetern av skärmen består av bakgrunden, dvs skrivbordsunderlägget.
Kan ni hjälpa mig att återfinna denna rad, jag kan ju inte ens stänga av datorn nu.....

Sv: Fösrvunnen menyrad

Har du kollat under kontrollpanelen, aktivitetsfält/startmeny?
Du kanske har ändrat någon av inställningarna?

Är det inte bara att högerklicka längst ner i rutan där "raden" brukar vara o sen egenskaper? :idea: Ähh, jag är inget datageni.... :crazy:

Jag startade om datorn och då återfann den sitt rätta jag.
Tack alla för engagemanget!

Troligen kan vara så att du har dragit ner den så det bara blev en liten grå rand längst ner.

Eftersom den raden är borta så kommer jag inte åt kontrollpanelen....

Om den råkar gömma sig igen kan du testa att trycka ned Windows-tangenten(den med Windows-fönstret på). Har samma effekt som att klicka på Start-knappen. Dessutom kan du hålla ned Windows-tangenten och trycka ned E-tangenten för att öppna Utforskaren. Mycket praktiskt :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 379
Senast: Amk
·
Småbarn Jag söker tips på bra sätt för att få ens barn att inte bli ledsen vid lämning. Lite bakgrund: Dottern är 1,5 har gått på dagis...
Svar
15
· Visningar
3 958
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka