förvirrade veterinärer?

Spirit

Trådstartare
Fick nyss fakturan från djursjukhuset i hbg.
När vi var där i fredags så bubblade vet. om att röntga höger fram på min häst för att se om han fått något men efter sparken.
Dock så blev vi aldrig röntgade utan vet. kom ut & berättade att hon inte såg någonting på plåtarna?? Jag & min väninna som var med mig som hjälp tolkade det som om hon granskade dom gamla plåtarna en extra gång.

Nu när jag fick fakturan så stod röntgen specificerat, varav en plåt på skenbenet & ett på skelettet?

Kan dom hämtat hästen i dagstallet medans vi var på toa & röntgad under tiden eller det har helt enkelt skett en miss?? Eller jag har fått någon sorts minneslucka?
Kön till röntgen var väldigt lång...

Konfunderad Spirit :confused:

Sv: förvirrade veterinärer?

Du måste kolla upp detta , låter lite som om personalen hämtat fel häst, vet är oftast inte med vid rtg utan ser bara bilderna.
PL

Missy tog dom från dagstallet och rönka medans vi satt och åt.
Men minn Vet sa det till oss sen att dom rönkat undertiden då det var ledigt i röken då.
Men ring upp för att kolla för säkerhets skull..

Jag ringde upp & frågade.
Hittar dom nte hæstægaren, så tar dom sjælv hæsten & røntgar. Nu vet dom visserligen att han ær jættesnæll & finner sig i det mesta, stod & sov sist vi røntgade :smirk:
Men hans skenben var inom normala værden. Så sprakskadan skall snart vara utlækt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka