Förvaring verkstad

karamelldrottningen

Trådstartare
Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande!
Utrymmet är litet men har högt i tak. Jag är inte så lång så tycker det är jobbigt när saker ligger för högt upp.
Men hur kan man tänka här då?
Funderar på hyllor högt upp. Problemet är att väggarna som jag inte vet vad de är gjorda av är som porösa och går lätt sönder när man borrar i dem. Behöver samtidigt bänkytan för att kunna göra saker på.
Mycket av det som just nu är på golvet är tungt och används men då inte så många åt gången.
Sen har jag just nu två stora lådor med verktyg från min pappa som står på golvet och jag vet inte hur jag ska organisera dem på bästa sätt.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 278
Senast: Ajda
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 503
Senast: moonstruck
·
Ekonomi & Juridik Jag håller på att undersöka vad det finns för möjligheter att få en vit hästverksamhet att gå runt. Det behöver inte vara med vinst utan...
Svar
7
· Visningar
1 620
Senast: MiaMaria
·
Anläggning Tips och ideer önskas. Sadelkammaren är 10-15 kvm (4 lika långa väggar och relativt högt i tak) kan jag tro och där ska fås plats med...
2 3
Svar
47
· Visningar
12 184
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp