Förvaring till kattsandsspade mm..

_Maria_

Trådstartare
Jag skulle verkligen behöva ha en behållare av något slag till kattsandspaden! Den blir ju lite smutsig och inte så fräscht när den ligger på golvet eller liknande. Har så väl för mig att jag sett någon emaljlåda som det stod typ "kattsand" på:confused: Ni vet det finns ju lådor i emalj där det står typ tvättmedel, diskmedel osv..Någon som har en sådan eller annat bra tips på vad man kan ha:bump:
 
Sv: Förvaring till kattsandsspade mm..

Jag har en sån hink till kattmat. Jag köpte en det stod tvättmedel på, skrapade bort texten och klistrade dit min katts namn :D Funkar super! Kan ju vara en idé.
 
Sv: Förvaring till kattsandsspade mm..

De var bara påklistrade så jag tog en vanlig matkniv och gnuggade, la hinken i blöt en stund först så gick det enkelt. Sen lät jag den torka över natten och klistrade sen på nya bokstäver. Blev jättefint :laugh:
Funderar på att göra en likadan till sanden. Kan nog bli fint :d
 
Sv: Förvaring till kattsandsspade mm..

A det låter ju lätt! Ska hålla utkik efter något liknande..Vart köpte du din?
 
Sv: Förvaring till kattsandsspade mm..

Nån inredningsbutik, typ cervera eller nåt sånt. Men har sett på Citygross med. Håll utkik :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 384
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 137
Senast: Shenzi
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 787
Senast: Draumsyn
·
Hästhantering Jag och en vän tog hem två ponnyer några veckor i somras av flera olika anledninga. Ponnyn som min kompis red var en maxad d-ponny, sex...
Svar
1
· Visningar
2 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp